Sukan NRE 2011 kali ke-4 (Penutupan)








Lepas saja tamat game dart, aku terus pulang ke hostel untuk kemaskan barang-barang. Lepas siap semuanya aku tunggu kawan-kawan yang lain pergi makan sekali dekat kedai sebelah UPM sementara menunggu upacara penutupan sukan.. Cuaca panas terik sungguh pada petangnya.
Sampai di vanue utama final bolasepak belum habis lagi..aku duduk saja di mana ada tempat teduh. Kebetulan pula tuan pengarah aku (JMG NS/M) duduk bersila di depan astaka, aku pun dah tidak ada pilihan duduklah bersila dengan dia sekali. Perkara yang buat aku paling terharu sekali bila pengurus dart aku suruh naik ambil hadiah nanti. ADUHHH....beberapa kali juga aku menolak..dia suruh juga. Terima ajalah..
Tamat saja final bola semua peserta buat perbarisan untuk penyampaian hadiah..panas tidak terkata hari ini..muka dan tangan nampak macam rentung saja..aku naik ambil hadiah sebagai pemenang dart tempat ke-2 mewakili pengurus pasukan. Hadiah telah disampaikan oleh Timbalan Menteri NRE ( YB. Tan Sri Datuk Seri Panglima Joseph Kurup)

JuMpA LaGi NRE KaLi kE-5.......... kalau lah terpilih lagi heheheheheeee...
aNjUrAN Jabatan Alam Sekitar pula........


0 ulasan:

Catat Ulasan